Rugsėjo 23 d.

Pasimatuok madą

Vilnius

Registruotis

Kieno skoniu pasitikite labiausiai? Naujausi tyrimai rodo, kad 73 proc. rinkodaros įmonių yra paskyrę biudžeto dalį vadinamiesiems įtakos formuotojams. Ką sako vartotojai? 71 proc. jų teigia, kad pasirinkimą pirkti dažniausiai lemia atsiliepimai socialiniuose tinkluose. Garsenybių pavyzdžiai irgi nebeveikia: 70 proc. šiuolaikinių paauglių labiau tiki „Youtube“ videotinklaraštininkų nuomone. Kaip ir kodėl keičiasi vartotojų įpročiai ir kas šiandien daro didžiausią įtaką madai?

Šiais,mados pasaulyje itin aktualiais klausimais diskutuosime su:
– Viena pirmųjų Lietuvos tinklaraštininkių, „L’Officiel Mada“ mados apžvalgininke Deimante Bulbenkaite.
– „Socialus marketingas“ kūrybos direktoriumi Aidžiu Daliku.
– Stiliste, tinklaraštininke, „L’Officiel Mada“ mados redaktore Lina Bernotaityte.
– Socialinių mokslų daktaru, knygų apie madą autoriumi Eugenijumi Skerstonu.
– Integruotos komunikacijos agentūros „VIP Viešosios informacijos partneriai“ jaunesniąja projektų vadove Rimante Budryte.

Artimiausi mokymai

Visi įrašai

Susisiekite užpildę kontaktų formą