Sėkmės istorijos

Inga Tarėlaitė apie kūrybinę farmaciją

Paskelbta 2017 rugsėjo 08, autorius Akvilė Golumbiauskaitė

Inga Tarėlaitė apie kūrybinę farmaciją

Ryškiu įvaizdžiu ir energingu temperamentu Lietuvos mados pasaulyje išsiskirianti Inga Tarėlaitė, ilgus metus dirbusi mados industrijoje, įkvėpta Mados akademijos ilgalaikių „Mados verslo“ mokymų, ryžosi įkurti nuosavą prekinį ženklą „Apoteca“.

– Kokia Jūsų prekinio ženklo idėja? Kaip ji kilo?

– Septynerius metus dirbau „Aprangoje“ pardavimų vadybininke. Madą mačiau labiau iš komercinės pusės, kūrybos mano darbe nebuvo daug. Noras kurti viduje visą laiką kunkuliavo, svajojau išreikšti save – tai  buvo viena iš esminių priežasčių imtis savo prekinio ženklo kūrimo. Pajutusi, kad pradedu „dusti“ nuo techninio darbo, išėjau iš darbovietės: norėjau kažkur išlieti savo vidinį potencialą, kūrybiškumą – tą „kirminą“, kuris augo augo, kol pavirto drugeliu, būtinai reikėjo paleisti.

Lankydama Mados akademijos kursus susipažinau su skirtingų patirčių turinčiais žmonėmis. Ir tada supratau, jeigu kiti sugeba realizuoti save, tai aš, turėdama patirties, kūrybinio potencialo, galiu lygiai taip pat ryžtis kurti prekinį ženklą.

– Kaip kilo mintis mados linijos koncepciją susieti su vaistinės tema?

– „Apoteca“ pavadinimas kilo spontaniškai. Mano tėvai turi vaistinę, kuri veikia nuo 1986 metų nepakeitusi nei interjero, nei vietos. Joje aš užaugau su vaistų kvapu. Mano draugas farmacininkas. Žodis „apoteca“ man įstrigo dėl gražaus skambesio, todėl net neabejodama pasirinkau šį pavadinimą.

– Kas teikia didžiausią malonumą kūrybinėje veikloje?

– Pirmiausia – audinių rinkimas, lietimas, glostymas, struktūros pajautimas. Šilkas ir vilna tapo pagrindinėmis kolekcijos medžiagomis. Taip pat džiugina, kad galutinis rezultatas patinka kitiems, turi išliekamąją vertę.

– Kas Jus labiausiai motyvuoja susidūrus su sunkumais?

– Pirmiausia tai, jog nemėgstu mesti pradėto darbo. Mano kūryba ilgą laiką buvo paslaptis, niekas nežinojo, net tėvai. Tik nesenai „L‘Officiel Mada“ žurnale paskelbus naujieną apie debiutinę kolekciją pradėjau apie tai kalbėti.

– Kas slypi po Jūsų prekinio ženklo moto: „Apoteca“ gydo kūną ir sielą?“

– Po septynerių metų išėjusi iš darbo palikau komforto zoną, jaudino ir tai, kad netekau pajamų, statuso. Kurdama „Apoteca“ aš išgydžiau save. Tai man leido išsiskleisti, pamiršti, ką palikau. Tikiuosi, kad taip nutiks ir moterims, pradėjusioms dėvėti „Apoteca“ drabužius.

L'OFFICIEL mada

Visi įrašai

Susisiekite užpildę kontaktų formą