Sėkmės istorijos

Meilė kūrybai ir drąsa išpildyti svajonę

Paskelbta 2017 rugsėjo 11, autorius Monika Visockytė

Meilė kūrybai ir drąsa išpildyti svajonę

Mados akademijos studentė Aurelija Jurkšaitytė Barzdukienė visuomet jautė, kad norėtų gyvenimą susieti su kūryba, tačiau vis trūko stimulo iš šalies. Sukūrusi drabužių parduotuvę gimtojoje Marijampolėje, A. Jurkšaitytė Barzdukienė nesustojo ir žingsniavo pirmyn. Kelyje pasitaikę „Mados verslo“ kursai, bendravimas su svarią patirtį turinčiais Mados akademijos dėstytojais paskatino moterį įgyvendinti savo svajonę – pristatyti visuomenei eleganciją, jaunatviškumą ir jaukumą skleidžiantį ženklą Aurėlie.

Leiskite daugiau sužinoti apie tai, kaip nusprendėte įkurti ženklą Aurėlie?

Kurti drabužius pradėjau neseniai, bet mados ir dizaino erdvėse esu jau ne vienerius metus. Manau, kad supratimas, ką noriu ir galiu veikti, gal net stimulas tai daryti, į mano gyvenimą atėjo kartu su Paryžiumi, kur pirmąkart nuvažiavau prieš šešerius metus. Mane pakerėjo prancūziška dvasia! Gal skambės keistai, tačiau Paryžiuje – dideliame, spalvingame, madingame mieste man gimė idėja sukurti (taip, taip – sukurti, ne įsteigti ar atidaryti) drabužių parduotuvę Marijampolėje. Visą laiką domėjausi mada, jaučiu jos pulsą, patyriau, kad draugės klausia manęs patarimų. Pagalvojau – ko gero, jau laikas mano idėjoms tapti kūnu.

Jau pristatėte Aurėlie kolekciją „Nevaržanti elegancija“, subūrėte savo gerbėjų ratą. Kaip apibūdintumėte drabužius, kuriuos kuriate?

Mano darbai įkvėpti prancūziškos dvasios, vyrauja minimalistinis stilius. Noriu pabrėžti paprastumo grožį, todėl klasikinių modelių neužgožia akcentų ar dekoro gausa, o  eleganciją kuria lakoniškos, tačiau nevaržančios linijos bei kokybiški audiniai.

Kokiai moteriai yra skirti Jūsų kuriami drabužiai? Kaip galėtumėte ją apibūdinti?

Mano kuriamus drabužius, pastebėjau, renkasi nuolat skubančios bei modernios moterys, siekiančios suderinti nepriekaištingą išvaizdą ir komfortą. Džiaugiuosi, kad jos, kaip ir aš, vertina nevaržančią eleganciją. Šuoliais skuodžiančiame mūsų gyvenime „krinolinais“ pasipuošusiai moteriai nebūtų patogu: mamai, mokytojai, valstybės tarnautojai – bet kuriai, kuri didžiąją laiko dalį privalo skirti šeimai, namams, darbui.  Tos veiklios moterys mane įkvepia kurti!

Su kokiais didžiausiais iššūkiais susidūrėte pradėjusi kurti nuosavą mados ženklą ir kaip šiuos sunkumus išsprendėte?

Didžiausias iššūkis buvo tai, kad potencialios klientės – mano gimtosios ir mylimos Marijampolės moterys. Miestas nedidelis, žmonės savo apsirengimu čia nemėgsta „išsišokti“. Kirbėjo klausimas – ar būsiu suprasta? Kaip mano darbus priims, vertins klientės, kurias taip myliu ir dėl jų stengiuosi? Tačiau kai viską darai su meile, tai viskas ir pavyksta – mano kuriami rūbai rado savo klientą, ir kuo toliau, tuo daugiau norinčių įsigyti nevaržančia elegancija dvelkiantį rūbą.

Lankėte „Mados verslo“ kursus Mados akademijoje. Kokios šiuose kursuose išgirstos mintys Jums įsiminė labiausiai?

Įgijau nemažai praktinės patirties ir suvokiau, kad tik su meile daromi darbai duoda vaisius. Ir idėjos, ir kūrybinės erdvės atsiveria tuomet, kai pats kūrėjas yra laimingas, kai jis gali padaryti ir kitus (šiuo atveju – klientus) laimingus. Patikėkite – daug ką galima atiduoti už tas akimirkas, kai matai tarsi iš naujo pražydusią moterį, vilkinčią tavo sukurtą rūbą.

Pasidalinkite savo patirtimi ir nuomone, kaip sėkmingai plėtoti asmeninį mados ženklą, į ką svarbiausia atkreipti dėmesį?

Svarbiausia žinoti, kam kuri rūbą. Nesiblaškyti tarp skirtingų stilių. Žinoma, svarbu pasitikėti savimi, nuolat tobulėti. Ir – svarbiausia – mylėti klientą.

L'OFFICIEL mada

Visi įrašai

Susisiekite užpildę kontaktų formą