Interviu

Kaip išpopuliarėti socialiniuose tinkluose

Paskelbta 2017 gruodžio 20, autorius Reda Riepšaitė

Kaip išpopuliarėti socialiniuose tinkluose

Daugiau kaip 59 tūkst. vaizdo įrašų prenumeratorių turinti Chanelette „L’Officiel Mada“ skaitytojams atskleidžia paslaptis, kaip išpopuliarėti socialiniuose tinkluose.

Vaizdo tinklaraštininkė Ieva Maslauskaitė sekėjams geriau žinoma kaip Chanelette, „Youtube“ kanale pasakojanti apie naujausius savo pirkinius ar makiažą. Žaviai besišypsanti tikslių įžvalgų autorė – jauna klaipėdietė, visą darbo dieną skirianti savo socialinių tinklų auginimui ir partnerystėms su grožio kompanijomis. Kaip išpopuliarėti socialiniuose tinkluose? Apie tai su Ieva kalbamės prie žiemiškos arbatos puodelio jos makiažo studijoje Klaipėdoje.

Prieš imantis rašyti tinklaraštį ar filmuoti videodienoraštį, anot Ievos, reikia žinoti kelis svarbiausius dalykus.

Nors iš pirmo žvilgsnio tinklaraštininkų dienos atrodo gana chaotiškos, norint sulaukti sėkmės, reikia nuosekliai ir daug dirbti, o tam būtina susidėlioti bent preliminarią dienotvarkę: susiplanuoti, kada bus fotografuojama, kada redaguojamas ar montuojamas turinys ir pan. 

Domėtis pasirinkta sritimi ir gilinti žinias. „Man buvo didžiulis atradimas, kad visko apie grožį galima išmokti nemokamai, žiūrint „Youtube“ klipus. Pradėjau tuo labai domėtis, stebėjau klipus ir tai mane labai „užkabino“, atsirado azartas pabandyti pačiai“, – vaizdo tinklaraščio pradžią prisimena I. Maslauskaitė.

Išnaudoti užsienio kalbą. Kad pasiektų didesnę auditoriją, Ieva nuo pat pradžių įrašus filmavo anglų kalba. Pabandyk ir tu!

Na, ir, ko gero, svarbiausia: kiekvienai merginai, svajojančiai apie vaizdo tinklaraštininkės karjerą, verta turėti bent jau savo išskirtinį braižą. „Viena gali būti labai juokinga ir įdomi bei tuo pritraukti žmones, o kita – mėgti ryškesnį makiažą ir dėl to sulaukti daug peržiūrų“, – tikina Ieva.

Gražioms mergaitėms – viskas? Tiesa ir ta, kad socialiniuose tinkluose sėkmę bei populiarumą lemia ir fizinis grožis. Tai ypač aiškiai matyti „Instagram“. Mergina gali neturėti stiliaus pojūčio ar kito „kabliuko“, bet vien tai, kad yra graži, pritrauks sekėjų. „Tai – gana liūdna, nes daug pasako apie mus visus. Labai daug dėmesio skiriame išoriniam grožiui, nesistengiame gilintis į vidų“, – pastebi viena populiariausių Lietuvos  vaizdaraštininkių.

„Instagram“ – galingas įrankis. Dažniausiai Ieva naudojasi „Instagram“. Mergina pastebi, kad ši programėlė dabar net populiaresnė, kompanijos vis labiau vertina „Instagram“ įrašus (kartais net labiau nei videoįrašus). „Instagram“ nuotraukos peržiūrimos per sekundę ir iš to trumpo swipe’inimo vartotojai sužino visas tendencijas bei naujus produktus.“

O kaip susikurti patrauklų profilį? Svarbiausia, anot Ievos, kuo nors išsiskirti. Žmogus, atsivertęs „Instagram“ sieną, turi iš karto susidaryti nuomonę apie tave, tavo stilių. „Galima žaisti dideliais kontrastais – ryškių spalvų arba tik juoda ir balta. Patariu turėti savo vizualų braižą ir nedaryti padrikų nuotraukų, išlaikyti vientisumą.“

O jei stinga motyvacijos pradėti, Ieva pataria: jei ko nors labai nori, sunkiausia yra pradėti. „Motyvacija atsiranda tada, kai pradedi, – nereikia jos laukti. Nors ir labai sunku, reikia žengti pirmą žingsnį, tada aplankys ir mūzos.“

Visą tekstą skaitykite 2018 m. sausio–vasario mėn. „L’Officiel Mada“ numeryje.

L'OFFICIEL mada

Visi įrašai

Susisiekite užpildę kontaktų formą