„L’Officiel MADA“ - prancūzišku prieskoniu ir elegancija persmelkta pasaulio mada. Tai vienintelis mados žurnalas Lietuvoje leidžiamas lietuvių kalba.
Atsinaujinęs ir kitoks - štai kaip naujus metus pasitinka pirmasis 2018-ųjų metų žurnalo „L‘Officiel Mada“ numeris!
Mūsų draugai - Prancūzų institutas kviečia į tematinius prancūzų kalbos kursus apie madą, kuriuos ves dr. Eugenijus Skerstonas - ypatingą ryšį su prancūzų gyvensenos kultūra, jos istorija, menu ir mada jaučiantis pripažintas šios srities ekspertas.
Buvusio modelio, jogos instruktorės ir prekės ženklo Vaara įkūrėjos Tatianos Korsakovos gražaus kūno ir geros savijautos paslaptys.
Kopenhaga keičia nusistovėjusią skandinaviško minimalizmo sąvoką. Tai miestas, kuriame vyksta tvariausia mados savaitė ir šviesos greičiu populiarėja nauji prekės ženklai. Miestas, kuriame dera moderni klasika ir žaisminga estetika. Miestas, kuriame įkvėpimo nereikia ieškoti – jis pats tave susiranda.
Gastronomijos tinklaraščio dervynas.lt autorė Urtė Mikelevičiūtė išduoda, kur bus populiaru keliauti 2018-aisiais.
Daugiau kaip 59 tūkst. vaizdo įrašų prenumeratorių turinti Chanelette „L’Officiel Mada“ skaitytojams atskleidžia paslaptis, kaip išpopuliarėti socialiniuose tinkluose.
„L’Officiel“ leidėjai Lietuvoje pasitinka dešimtus savo veiklos ir kūrybos metus. Pirmasis 2018 metų sausio ir vasario mėn. „L’Officiel Mada“ numeris skiriamas naujoms galimybėms ir netolimos ateities prognozėms.
10 minučių interviu su „L’Officiel Mada“ lapkričio–gruodžio mėnesio viršelio veidu Julija Steponavičiūte.
Apie jubiliejinę, dešimtąją, Juozo Statkevičiaus kolekciją – iš pirmų, paties dizainerio, lūpų.
Pokyčiai reikalauja daug laiko, tad šį kartą Mados Akademijos sezono pradžią paskelbėme rudeniui įsibėgėjus, šeštadienį vykusio „Pasimatuok Madą“ renginio metu.
Įvaizdžio dizainerė Olesė Kekienė paneigia visus mitus apie madą kaip apie tuščią ir beprasmę sritį. Jos kalboje apstu mados ir psichologijos sąsajų, ritualinių prasmių. Bendraujant su Olese kyla jausmas, kad su kiekvienu jos ištartu žodžiu dar penki nepasakyti lieka jos galvoje, ir belieka tikėtis, kad dar bus progų pakalbinti šią savo srities profesionalę.
„Jeigu turite laiko sau ir tam, kas jums yra vertinga, gyvenate prabangiai“, – sako mados instituto „Polimoda“ dėstytojai, italų kompanijos „PLS Coaching“ įkūrėjai Stefania Ciani ir Lapo Baglini. Charizmatiška italų pora jau daugiau nei septynerius metus rengia kursus, seminarus, kuriuose kalba apie tai, kokiu keliu einant įmanoma pasiekti šiandienę prabangą: džiaugsmą teikiantį darbą, gerai besiklostančius santykius ir visapusę sėkmę.
Mados iliustravimo kursų lektorė, iliustratorė ir grafikos dizainerė Eglė Ažubalytė sako, kad šiandienės mados iliustracijos galimybės beribės. Artėjant kursams, trumpai kalbiname ją apie iliustracijos pritaikymą ir kryptis.
Kai išgirdau, kad turėsiu galimybę pabendrauti su įvaizdžio stiliste Olese Kėkiene, akimirkai išsigandau, mat tokį spalvingą ir dvasingą žmogų mano mintys panoro apipilti tuščiais ir jau milijoną kartų atsakytais klausimais. Prireikė laiko, bet subrendo ir rimtesni klausimai, o ir kolegės atsinešė tokių, kurie reikalauja minčių gylio. Be galo smagu, kad pašnekovė to gylio turi neišsemiamas platybes, kurios sunkiai sutilptų į bet kokio žurnalistinio žanro rėmus.
Mados akademijos studentė Aurelija Jurkšaitytė Barzdukienė visuomet jautė, kad norėtų gyvenimą susieti su kūryba, tačiau vis trūko stimulo iš šalies. Sukūrusi drabužių parduotuvę gimtojoje Marijampolėje, A. Jurkšaitytė Barzdukienė nesustojo ir žingsniavo pirmyn. Kelyje pasitaikę „Mados verslo“ kursai, bendravimas su svarią patirtį turinčiais Mados akademijos dėstytojais paskatino moterį įgyvendinti savo svajonę – pristatyti visuomenei eleganciją, jaunatviškumą ir jaukumą skleidžiantį ženklą Aurėlie.
Ryškiu įvaizdžiu ir energingu temperamentu Lietuvos mados pasaulyje išsiskirianti Inga Tarėlaitė, ilgus metus dirbusi mados industrijoje, įkvėpta Mados akademijos ilgalaikių „Mados verslo“ mokymų, ryžosi įkurti nuosavą prekinį ženklą „Apoteca“.
Tarptautinės mados specialistės Paola Maria Russo patirties bagažas įspūdingas: ji dirba su daugybe mados bendrovių Italijoje ir visame pasaulyje. „Šiandien prisistatau kaip kūrybos konsultantė, kurianti idėjas, strategijas, analizuojanti rinką kūrybos, dizaino, pardavimo ir rinkodaros požiūriais“, – yra sakiusi P. M. Russo. Savo žiniomis ji taip pat dalinasi su Florencijos Polimoda mados ir dizaino instituto studentais bei skaito tarptautines paskaitas.
„Mada nėra tik drabužiai – tai ir emocija, terapija“ – sako StyleInn.lt įvaizdžio kūrėja ir stiliaus konsultantė Živilė Bulotienė. Pernai jauna ir žavinga moteris Mados akademijoje lankė „Įvaizdžio kūrimo“ kursus. Pajutusi, kad vidinis balsas kužda veikti mados srityje, Ž. Bulotienė nusprendė pabandyti ir šiandien dalijasi savo sėkmės istorija.